پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251290
قلعه نويي: طارمي مي‌تواند در بارسلونا بازي کند/ کارهاي مهم‌تري نسبت به تغيير اسکوچيچ داريم
تاریخ انتشار : 1400/12/24 07:40:58
نمایش : 936
سرمربي گل گهر گفت: مي‌توانيم بين ۲۰ تيم برتر جهان قرار بگيريم و کارهاي مهم‌تري نسبت به تغيير اسکوچيچ داريم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ امير قلعه‌نويي سرمربي گل گهر در خصوص ارزيابي خود از وضعيت تيم ملي فوتبال ايران، اظهار داشت: ابتدا بايد صعود به جام جهاني را تبريک بگويم. ما شرايط سختي داشتيم اما خدا کمک کرد تا در بهترين شرايط صعود کنيم. ديدارهاي ايران با کره‌جنوبي هميشه حساس است و مانند شهرآورد تهران است. 

 
وي افزود: ديدار با کره‌جنوبي براي سرگروهي و براي ما حيثيتي است. اميدوارم اين بازي را هم ببريم. اعتقادم اين است که ما ايراني‌ها مي‌توانيم بين ۲۰ تيم برتر جهان قرار بگيريم اما چند ايراد بزرگ وجود دارد. يک اينکه بستر آن فراهم نيست. ايراني‌ها هوش بالايي دارند اما بستر آن آماده نيست. 
 
سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران تصريح کرد: بايد بعد از بازي با کره‌جنوبي به فکر صعود به مرحله بعدي جام جهاني باشيم. راحت مي‌توانيم به مرحله بعد فکر کنيم اما بايد بستر آن که برگزاري ديدارهاي تدارکاتي و آمادگي ذهنيت بازيکنان است، فراهم شود.
 
قلعه‌نويي در مورد ماندن يا نماندن دراگان اسکوچيچ سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان، گفت: اين موضوع را بايد مسوولان تصميم‌ بگيرند اما اسکوچيچ در اين چند بازي توانايي‌هاي خود را نشان داده و نبايد از اين موضوع به راحتي بگذريم. در بدترين شرايط تيم را تحويل گرفت و حالا تيم ملي در بهترين شرايط قرار دارد. کارهاي مهم‌تري نسبت به تغيير اسکوچيچ داريم. 
 
سرمربي تيم فوتبال گل گهر  در خصوص درخشش مهدي طارمي در تيم پورتو بيان کرد: طارمي و بازيکنان ديگر باعث افتخار فوتبال ايران شدند. طارمي نماد يکي از بزرگان فوتبال ماست. من اعتقاد دارم طارمي مي‌تواند حتي به بارسلونا بپيوندد و توانايي‌هاي خود را نشان دهد.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html